VUOSI 2014, UUTISIA JA TAPAHTUMIA
Lapsoset täyttäneet 7-viikkoa ja viimeiset poseerauskuvat koko porukasta.
( Kuvat Jaana Siltanen )
Saanen esitellä: Windydreams Velvet Heart , Greetta


Windydreams Velvet Rose , Nova


Windydreams Viking Spirit , Demo


Windydreams Viking`s Heart , Vili


Windydreams Victory View , Pyry



Windydreams Victory Song ,Kasper

Sabin ja Voiton pentujen 6-viikkoiskuvat


TYTÖT


MERLEPOJAT


TRIKKIPOJAT
30.11. Viikot vierivät ja pallerot jo 5-viikkoisia. Vauhti kiihtyy kuusikolla ja kasvavat myös melkoisella vauhdilla.



TYTÖT
 
MERLEPOJAT
 
TRIKKI POJAT
V-pentue jo 4-viikkoisia
 
TYTÖT
 
MERLEPOJAT


TRIKKI POJAT
Sabin ja Voiton pennut jo 3-viikkoisia... kuvat Jaana Siltanen

Pojat

Tytöt

Merle ttö reilu kilonen ja trikki ttö Greetta reilut 700g kolmen viikon iässä
 
Merle pojat lähes samankokoisia n.900g
 
Trikkipojat yllä, "pikkupoika" jo lähes samankokoinen toisen trikkipojan kanssa.

09.11. SABIN JA VOITON PENNUT 2 - VIIKON IKÄISINÄ
Lähes kaikilla on jo silmät auenneet tai ainakin raollaan.


Pienin sisaruksista "pikkupoika" .
2-viikon ikäisenä painoa 360 g
 
Yllä trikkityttö Greetta joukon toiseksi pienin jolle painoa kertynyt 455g
 
Seuraavana painokäyrällä trikkipoika 470g
 
Merlepojan paino 570g
 
Isomman merlepojajan 2-viikkoispaino on 630g
 
Suurin sisarusparvesta on edelleen merletyttö 750g
Kaksiviikkoikuvat kuvannu Jaana Siltanen, KIITOS
02.11. Sabin ja Voiton pennut 1vk.
 


26.10. Aamuyöstä käynnistyi Sabin synnytys. Synnytys sujui ongelmitta ja saldona 6 pienokaista joista 4 urosta ja 2 narttua.
Värijakauma ... 2 bl.merle urosta ja 2 trikki urosta sekä 1merle narttu ja 1 trikki narttu.

26. 10. Roni (Windydreams Ready to Run) uusi agilityn kolmosluokkalainen 
25.10. 0-voitto ja Luva ja 26.10. o-voitto luva ja Serti Pellon kisoissa.
ONNEA HURJASTI JAANA JA RONI <3
06. 10. Sabilla tänään 42vrk täynnä. Vatsa kasvaa melkoista vauhtia mutta muuten ei meno ole vielä paljoa rauhoittunu.
05.10. Windyn kanssa olin Kouvolassa kisaamassa. Johanna Nybergin radoilta saatiin tuplanolla , sij. 4. ja 7.
Nyt sitten olis Windyn kanssa ensi vuoden SM-kisoihin vaadittavat nollat kasassa jos vaikka innoistuisi
lähtemään :)
21.09. Windylle piirinmestaruuksissa kultaa kotkan medijoukkueessa ! Windy juoksi upean 0-radan :)
Joukkueessa juoksi myös Terhi Helaja ja Hilma, Marika Forslund ja Ikvil sekä Marjut Saarainen ja Judi.

14.09. Ronille agi LUVA upealla 0-voitolla Rovaniemellä . Myös toiselta radalla sij.1. 5-tuloksella ONNEA!!!
Tuomarina Mika Moilanen
Kolmosluokka lähestyy uhkaavaa vauhtia ;)
1309. Windyn kanssa Porvoon kisoissa. Saldona 0 sij.3. ja 2xhyl. :)
06.09. Vaasassa Rokille ja Helille kolmas LUVA ja SERTI 
jonka myötä siirto 2-luokkaan . ONNEA !!!
Serti tuli komealla 0-voitolla Sari Mikkilän radalta.
17.08. Ronille kolmas luva 0-voiton kera ja Serti, 
jonka myötä siirto sitten 2-luokkaan.
Kisat olivat Haukiputaalla ja tuomarina
Mika Moilanen.
Onnea uusille 2-luokkalaisille :)
16.08. Kisat Kouvolassa missa tuomarina Martti Salonen .
Windylle taasen agi-nolla sij. 2. muut radat 5. Sabille 3xHYL
10.08. Roki ja Heli upeasti 0-voittoon ja toinen LUVA Vaasassa. Hurjasti Onnea upeasta radasta !!
09.08. Helteisissä Kotkan kisoissa Windylle agi-nolla ja 3. sija . Muuten ei ollut mitään mainittavaa ;)
03.08. Ronille toinen LUVA Torniossa, tuom. Sari Mikkilä 
Agilityradalla Roni&Jaana 0-tuloksella sij. 2.
Onnea !!!! :)
17.07. Rokin ja Helin agility-menestys saa jatkoa Lapualla 
jossa heille 0-voitto ja LUVA. Onnea !!!! :)
11-13.07. Taasen on vietetty Klag-viikonvaihde Kokkolassa agi-kisojen ja lomailun merkeissä. Windyn kanssa sain kaksi
0-tulosta ja Sabin kanssakin pari rataa tuloksen kera :)
Sen sijaan Windyn lapsoset Roki ja Roni pääsivät palkintosijoille asti.
Lauantaina Heli ja Roki(Windydreams Surprise) olivat 3. medi I agiradalla.
Sunnuntaina sitten Jaana ja Roni(Windydreams Ready to Run) voittivat
Mini I hyppyradan 0-tuloksella saaden LUVA:n.


Roni
Heli & Roki

11.06. Uskaltauduin Sabin kanssa ensimmäistä kertaa epäviralliseen
Toko-kisaan . Yllätyin todella positiivisesti kuinka hyvin Sabi
työskenteli ensimmäistä kertaa ilman palkkaa :) .
Tuloksena meillä oli 149p kakkos tulos. Hyppy minun
agilitykoiralta meni nollille ;)
Olihan tuo seuraaminenkin tuollasta "väljän" oloista mutta
jatkamme treenejä tuon positiivisen kokemuksen innoittamina.

10.06. Lappeenrannassa agikisat. Sabille 2 hylkyä ja Windylle 2 vitosen
rataa. Tuomarina Marja Lahikainen
Parasta reissussa oli kun tapasimme siellä Windyn pojan Ranen.
Reipas ja todella pirteä nuori herra oli valmis nuolemaan jokaisen
vastaantulijan naaman. Aivan hurmaava tapaus :)
01.06. Salossa Ticolle ( Windydreams Showstar) ja Pirjolle tokokisoissa upeasti ALO1 (173p) ja 2.sija !!!! Tuomarina oli Harri Laisi.

24.05. Kotkassa omissa kisoissa Windy hyppyradalla 2. 0-tuloksella. Sabin kanssa onnistumisia ei tullu vaan tuttua Hylkyä kaikki
radat. Tuomarina oli Sami Topra.
17.05. Järvenpäässä 4 radan agikisat . Onnistumiset taasen tosi vähissä. Windyn kanssa juoksin vain hyppyradat josta toiselta
0-tulos sijoitus 7. toinen rata hylky. Sabin kanssa agiradalta 10(2 rimaa) muuten hylkyjä. Tuomarina Ritva Herrala.
04.05. Pyhtäällä agilitykisat. Windyn kanssa sijoitus 3. agiradalla tuloksella 5, muut hylkyjä eikä Sabin kanssakaan onnistumisia
tullu. Agiradalta tulos 25(rimoja) ,ja loput radat hylkyjä. Tuomarina Markku Kaukinen.
26.04. Agilitykisat Kouvolassa. Vihdoin onnistumisia Sabin kanssa. 0-voitto ja agility-serti Sabille ja Windykin oli 3.
0-tuloksella samalla radalla. Toinen rata Windy 5 ja Sabille tuttu hylky. Tuomarina Allan Matsson.
10.04. Agilitykisat Kotkassa. Windylle triplanollat :) sijat 6,8,8 . Sabin radat ei ihan yhtä mallikkaasti menneet . Sabille
2xhyl ja 5 . Tuomarina oli Pertti Siimes.
22.03. R -PENTUE VIETTÄÄ 2-VUOTIS SYNTTÄREITÄ. Onnittelut Sissille , Ronille ja Ranelle !!!

Kuvassa sisarukset 4-viikkoisina <3
16.03. Pitkän tauon jälkeen kisasin taas Windyn ja Sabin kanssa omissa kisoissa täällä Kotkassa.
Windyn kanssa juoksimme yhden puhtaan 0-radan ja kaksi puhdasta alle sekunnin yliajalla.
Sabille 10 toiselta agiradalta kahdesta rimanpudotuksesta, hyppyradalta hylky ja toiselta agi-radalta 0-tulos !
VUOSI 2013 , UUTISIA JA TAPAHTUMIA
09.12. Vihdoinkin tuli kennelliitosta Roninkin rtg lausunnot ja parasta A-luokkaa kaikki !! niinkuin sisaruksetkin.
On kyllä syytä iloon niin omistajilla kuin kasvattajallakin .
08.12. Windylle 0-tulos hyppyradalta Vantaalla . sij. 6.
06.12. Ticolle ja Pirjolle hieno kakkostulos 158p Lohjalla tokokisoissa :) , vain 2pistettä jäi uupumaan ykköstuloksesta !
2.12. Windyn ja Magnuksen lapsoset 3v, Onnea Tico , Roki, Sabi ja Repe !

24.11. Noormarkku. Ticolle ja Pirjolle taasen hieno kakkostulos 147p TOKO-kisoissa !
12.11. Ranen lonkka- ja kyynärkuvalausunot tulivat kennelliitosta . Lonkat A/A , kyynärät 0/0. :)
06.11. Roni kävi lonkka-ja kyynärkuvissa sekä polvitutkimuksissa. Kaikki lähti priimana kennelliittoon !!! :)
Sabin geenitutkimuksen tulos saapui : Sabi geneettisesti terve CEA:n suhteen !
06.10. Purina-Areenalla Sabi sai 0-tuloksen agiradalla sijoittuen 3. Tuomarina oli Ritva Herrala.
04.10. Sissin lonkka ja kyynär-tulokset tulivat kennelliitosta: Lonkat A/A kyynärät 0/0 :)
22.09. Sabille 0-tulos Mikkelissä Salme Mujusen agilityradalla.
17.09. Röllin ja Windyn lapsoset Sissi ja Rane olivat terveystutkimuksissa Lahdessa. Molemmilla terveet silmät, polvet
ja kyynärät 0/0 ja lonkat A/A. Sabilla sydänkuuntelu ok ja silmät terveet. Nyt vielä odottelemme kennelliiton vahvistuksia
röntgenkuville.
14.09. Porvoon koiranäyttelyssä Sabille AVO ERI :)
08.09. Tico (Windydreams Showstar) starttasi Forssassa virallisen tokouran Pirjon kanssa hienosti kakkostuloksella (146p) .

25.08 Agikisat Pyhtäällä.
Windylle toinen agi-serti 0-voitolla :) ... muut radat 5 ja 10.
Sabille 15 ja 2Xhyl.
Tuomarina Anne Huittinen
17-18.8. Sabin kanssa vietin molemmat päivät näyttelyissa,
Lauantaina Kouvolan näyttelyssä AVO ERI , ja sunnuntaina Heinolassa AVO ERI 1 SA .
11.08. Sabille 0-tulos sij.3. agiradalta Kouvolassa.
Tuomari Pertti Siimes
07.08. Kotkassa omat kisat joissa Windyn kanssa tuplanollat sij. 5.ja6. Sabille hylkyjä.
Tuomarina Pertti Siimes
27.07. Agikisat Haminassa : Windylle hypäriltä 0 , sij. 3. Sabille hylky ja 5.
Tuomari Anne Viitanen
17.07. Roni (Windydreams Ready to Run) kävi virallisessa silmätarkastuksessa Oulussa. Silmät todettiin terveiksi
vain pari hentoa ripseä yläluomessa. :) Eläinlääkäri Sanna Knuutinen
13. -14. 7. Jo perinteeksi muodostunut matka Kokkolaan Klag-viikonloppuun ystäväni Jaanan kanssa . Mukana tietysti myös
karvaiset kisakaverimme portugeesit Friida ja Saaga sekä Sabi ja Windy.
Kisatuloksilla ei pääse kehumaan mutta muuten hieno viikonloppu ja aivan huippua oli tavata Windyn poikia Rokia ja Ronia.
Roki aloitti agi-uransa siellä hienoilla vauhdikkailla radoilla Helin kanssa :)

Perhepotrettia..... Roki, Sabi ja Windy-äiti

Roni 1v4kk Kuvat Jaana Siltanen
03.07. Sabille taasen nollatulos sij. 5.. Porvoo tuomari Anne Savioja
29.06. Sabi sai ensimmäisen 0-tuloksen 3-luokassa sijoittuen 4. , vajaan sekunnin vain voittajalle hävinneenä.
Windylle hypärinolla sij.8. Tuusula , tuomarina Marja Lahikainen
05.06. Kouvola , Windylle jälleen 0-tulos sijoituksena 2. Toisella radalla 5 hypyn ohituksesta.
Sabille Hyl ja 10.
Tuomarina Johanna Nyberg
25.05. Tuplanollat Vantaalla Ojangossa Windyln kanssa. Sijat 4. ja 5.
Tuomareina Martti Salonen ja Henry Luomala

19.05. Kotkan kisoissa Windylle 2.sij. ja agility-Serti .
Tuomarina Anne Savioja
04.05. Roki Tampereella näyttelyssa
Tuomari Biasiolo Giuliano, Italy
Correct teeth. Head with good proportions and upperline. Good body, topline and chest. Good coat and tail. Good movement.
Avo H Tuomarin mittasi Rokin sai 43,5cm minkä vuoksi H .

04.05. Sabin voittoputki jatkui.
Voitto,serti ja siirto 3-luokkaan.
Pyhtää, tuomari Tuija Kokkonen
16.04. Sabille 0-voitto omissa kisoissa sekä agi- että hyppyradalta. Toinen agirata hyl.
13.04. Forssassa möllitokokisoissa Ticolle hieno ykköstulos 181,5p.
07.04. Roki jälleen agimöllikisojen voittoon !!
31.03. Ticolle möllitokokisassa Turussa hieno ykköstulos 170p .

22.03.2013 Windyn ja Röllin pennut 1-vuotta

SISSI
 
RANE RONI

16.03. Roki (Windydreams Surprise) Hienosti agilityn möllikisoissa O-voittoon !!!

2-3.2.
Agilityviikonloppu Vantaalla Vuokkoset Areenalla : Lauantaina 3
starttia Windyn kanssa joista 3xhyl. Windy kulki loistavasti mutta
ohjaaja vain "unohti" ohjata koiraa.
Sunnuntain Sabin kisat saivat edellispäivän hylyt unohtumaan
kun toisella agi-radalla tuli 0-voitto,serti ja siirto 2-luokkaan
Tuomarina Anne Savioja
13.01. Näyttely Lahdessa Sabin kanssa. Sabille EH ja ihan kelpo arvostelu.
13.01. Roni Kajaanin näyttelyssä . Ronin sivut.
05.01. Vuokkoset Areenalla vuoden ekat kisat Sabin kanssa. Tuloksena 5,10 ja 5. Vitosen radoilla sijoitukset
1. ja 3. Tuomarina Minna Räsänen
.
UUTISIA JA TAPAHTUMIA VUODEN 2012 VARRELTA
17-18.11. Loistava viikonloppu agilityn parissa.
Lauantaina Sabi voitti tämän vuoden medien seuranmestaruuden ja sunnuntaina Windylle tuplanollat
Vantaalla (sij. 4. ja 6.)
Vantaalla tuomarina Martti Salonen
14.10. Windylle 2xhyl ja 0(sij.5.) Kotkassa omissa kisoissa. Tuomarina Harri Huittinen.
13.10. Sabi liiteli O-voittoon omissa kisoissa kotkassa hyppyradalla. Agiradalta tuli 10 kun 2 rimaa tippui. :)
Tuomarina oli Pertti Siimes
30.09. Match show:ssa Roni upeasti BIS4.

16.09. TICO match showssa hienosti

sinisten 4.

Ronin ensimmäinen näyttely.
PELLO 16.09.
RONI (Windydreams Ready to Run)
PEK2 KP
arvostelu
1.9. Sabin kanssa Purina-areenalla saatiin 0-voitto Mia Laamasen tuomaroimalta agilityradalta. Lisaksi tuli sitten 2 x Hyl.
Windylle hylky hyppyradalta.
 Rane (Windydreams Rhapsody in Blue)
Lomallani ajelin Lappeenrantaan katsomaan Ranea 5kk.
Rane oli aivan superihana "naamannuolija" ja melkoinen
energiapakkaus.
7.8. Kotka
Sabin kolmannet agikisat ja taasen päästiin palkinnoille kylläkin tuloksella 10. Sabille sija 3.
Tuomarina oli Anne Savioja
 4.8. PORVOO
Sabi sai ensimmäisen 0--tuloksen agi-kisoissa
ja sijoittui 2.
Tuomarina Salme Mujunen
kuva Jaana Siltanen
29.7. Näyttely Mikkelissä.
Sabille ERI NUK 2 avostelu Sabin omilla sivuilla
Rokille EH NUK 3 arvostelu Rokin omilla sivuilla
13-15.7. Jo perinteeksi muodostunut kesän kisamatka Kokkolaan Klag-tapahtumaan ystäväni Jaanan ja hänen portugeesi-
tyttöjen Saagan ja Friidan kanssa.
(kuvat Jaana Siltanen )
Niin paljon odotettu jälleennäkeminen pohjoisen pojan Ronin (Windydreams Ready to Run) kanssa.
  Roni ja Windy-äiti
Perhepotrettia , Roni siskopuolen ja äidin kanssa !


Sabi myös korkkasi agiuransa Kokkolassa . 4 rataa juostiin Sabin kanssa, joista 3xHyl ja yksi 5 ja voitto !

Mökkivahdit työssään !!!!

11.7. Match Show Inkeroisissa
Sabin kanssa lähettiin näyttelytreeniä hakemaan ja saatiinkin sitä oikein koko rahan edestä Sabin ollessa Best in Show.

16-17.6. JYVÄSKYLÄ agility-SM
Taas kerran SM-kisat käyty ja laihoin tuloksin kotia palattu. Joukkueradalla lauantaina joukkueellamme 2 hylkytulosta
minun 5 ja yksi 0-tulos. Jäimme siis ilman kokonaistulosta.
Sunnuntaina yksilökisojen karsintaradalta sain Windyn kanssa hylyn , joten katsomon puolelta saimme seurata finaali-
ratoja.
Kivaa kuitenkin oli ja hienoa seurata todella taitavien koirakkojen menoa .
Ensi vuonna taas Kirkkonummella mahdollisesti yritämme parempia tuloksia saada aikaan.
3.6. Windyn kanssa olimme kisakuntoa kokeilemassa Helsingissä . Hyppyradalta 5 (hypyn kielto) ja agiradoilta 2 x 0 , sijoitukset
4. ja 6.
29.5. Kouvolassa korkkasin Sabin kanssa kisauran epävirallisissa kisoissa. Saimme 0-voiton "mölli"radalta.
Osallistuimme myös kilpailevien radalle joka oli vielä liian haastava ja siitä otimmekin moninkertaisen hylyn kera useamman
lentokeinun ;)
26.5. Kaikki pennut ovat nyt muuttaneet uusiin koteihin . Talo hiljentynyt pentujen äänistä ja normaaliin arkeen palattu.



Ylhäällä oikealla RONI 8vk, vasemmalla SISSI 8vk
oikeallla RANE 9vk
20.5. Santalahden kisoissa Kävin Windyn kanssa testaamassa äippäloman jälkeistä kuntoa.
Hyppyradalta juostiin 0-tulos ja agi-radalta 5. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.
9.5. R-pentujen silmä-ja pentutarkastus Lahdessa. Kaikki pennut terveitä kaikin puolin :)
6.5. Pennut jo reilut 6vk



29.4. Pennut jo reilut 5 vk
 
TYTTÖ
PIENEMPI POIKA

 
ISOMPI POIKA
19.4. pennut 4vk
  Isompi poika   Pienempi poika   Tyttö
12.3. 3-viikoiskuvat Windyn ja Röllin pennuista.
 

Pojat ylhäällä , pienempi vasemmalla ja isompi oikealla.
Tyttö alempana oikealla.
Poikien painot : 750g ja 915g . Tytön paino 935g.
5.3. Pennut jo 2 viikkoa vanhoja.


 Pojat yllä , pienemmällä pojalla jo silmät auki.
Tyttö oikealla alhaalla.
29.03. Windyn ja Röllin pennut 1 vk.


22.03. Windy synnytti 2 blue merle urosta ja yhden blue merle nartun.

16.02. Tänään kävin Sabin kanssa Lahdessa eläinlääkärissä . Sabin lonkat ja kyynärät kuvattiin ja polvet ja silmät tutkittiin.
Silmät terveet sekä polvet, ja kennelliittoon lähti lonkat A/A ja kyynärät 0/0 . Tosi tyytyväinen olen :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VUODEN 2011 TAPAHTUMIA JA SAAVUTUKSIA !!!

2 .12. S-pennuilla 1-vuotis syntymäpäivä !
Sabi lähettää veljille ja Windy lapsosilleen lämpimät onnitelut !
20.11. Ensimmäiset kisat oman seuran uudessa, kylläkin vielä keskeneräisessä hallissa. Windyn kanssa kisat sujuivat oikein
mallikkaasti. Saimme tripla-nollat . Sijoitukset olivat 6.,7. ja 8.
Nyt odottelen kovasti Windyn juoksuja alkavaksi ja sitten mahdollista mammalomaa , mikä tietää sitten kunnon taukoa
kisarintamallakin . ________________________________________________________________________________

29.10. Roki Seinäjoellä näyttelyssä.
JUN EH
Rokin arvostelu
02.10. KKS:n agilityn seuranmestaruuskisoissa Windylle pronssia !

01.10. Lohjalla Tico (Windydreams Showstar) ensimmäisesä virallisessa näyttelyssä. JUN EH Ticon arvostelu.
18.09. Piirinmestaruuskisat Lappeenrannassa :
Windylle joukkue-piirinmestaruus kultaa !! Kaikki neljä koirakkoa juoksi 0-tuloksen....ja voittoon :) Hyvä me ja KKS !
Oma henkilökohtainen kisa kaatuikin toisen radan hylkäykseen.
27-28.8. Viikonloppu tuli taas vietettyä agilityn parissa.
Lauantaina Kouvolassa Anne Saviojan agiradoilta 10 (kontakteilta) ja toiselta yliaikanolla (jumitusta kontakteilla).
Allanin hyppyradalta hylky. Sunnuntaina Helsingissä Anne Huittisen radoilta 2x0, sijoitus 2. ja 3., sekä hyppyradalta hylky.

Onnittelut Rokille !!!
22.08. Roki (Windydreams Surprise) Heinolan näyttelyssä ROP- pentu.
Tuomarina Pirjo Aaltonen. Rokin arvostelu
22.08. Pyhtäällä jälleen kisaamassa. Yksi 0-rata, sijoitus 3., toiselta radalta 10 ja kolmas rata hylky.
21.08. Mikkelissä kisasimme taas Windyn kanssa kolme kisaa. Nollaputki jatkui: saimme tupla-nollat kahdelta
ensimmäiseltä radalta. Sijoitukset 3. ja 6. Kolmas rata olikin sitten hylkyrata.
06.08. Haminan agikisat. Nollaputki jatkui: saimme Windyn kanssa triplanollat !!!
Sijoitukset olivat 3., 6. ja 7. Muuten nättejä ratoja, mutta kontaktit
vähän hitaita ja muutama pitkäksi menny kaarros.
Nyt kuitenkin jo SM-nollat kasassa ensi vuotta silmällä pitäen.
04.08. Kotkan iltakisat. Windylle tuplanollat, sijoitukset 4. ja 6.
Kuva Jaana Siltanen
30.07. Porvoossa ryhmänäyttely, jossa tuomarina Dina Korna Virosta.
Sabi oli elämänsä ensimmäisessä virallisessa näyttelyssä ja osasi käyttäytyä yllättävän hienosti. Sabin arvostelu löytyy
Windy liikkui melko haluttomasti eikä muutenkaan kovin innostunut touhusta ollut, mutta sai kuitenkin kelpo arvostelun.
 
Sabi PEK 1 Windy AVO ERI 3 kuvat Jaana Siltanen
 Windy, agilityn shelttimestari 2011
23.07. Osallistuimme Windyn kanssa Mikkelissä agikisoihin, joiden yhteydessä järjestettiin shetlanninlammaskoirien rotumestaruuskilpailu. Tulimme karsintaradalla toiseksi 0-tuloksella ja pääsimme finaaliradalle, jonka sitten voitimme. Päivän saldona yksi 0-tulos, sijoituksena 2. ja VUODEN 2011 medi-luokan SHELTTIMESTARUUS !!!!
8.-10.7. Agirotu Lappeenrannassa.
Vietin Windyn kanssa todella helteisen viikonlopun agilityn merkeissä Lappeenrannan Kisapuistossa. Perjantaina ensimmäisellä ranskalaisen tuomarin radalla sain 0, mutta sijoitus oli vasta 10. Illan hyppyradalla
tulikin sitten kielto hypyltä huonosta ohjauksestani johtuen, joten tuloksena 5.
Lauantaina pääsimme epäviralliselle SM-finaaliradalle muutaman sekunnin yliaikanollalla, mutta hylky tuli finaali-
radalta.
Illalla vielä kansainvälinen rata, jolta tuli 5 keinun kontaktista.
Sunnuntaina helle senkun jatkui ja väsymys painoi sekä koiraa että ohjaajaa. Osallistuin joukkueradalle
Herkkutrio-joukkueessa . Sijoitus oli hieno 6.
Hikisen ja rankan viikonlopun kruunasi kuitenkin vielä Finnish Open SM-seniorirata jolla sijoituimme 3.
1.-3.7. Klag-viikonloppu Kokkolassa, jonne matkasin ystäväni Jaanan ja hänen portugeesien Saagan ja Friidan sekä Windyn ja
Sabin kanssa. Sabi tietysti vain turistina ja tunnelmaa haistelemassa.
Perjantai-illan kisassa juoksimme Windyn kanssa puhtaan radan ja sijoituimme 3. Lauantaina tuli yksi yliaikanolla ja
toisella 5 puomin kontaktista. Sunnuntaina sitten tuuli heitti Windyn puomilta ja rata keskeytyi. Onneksi Windy ei satuttanu
itseään. Muutama muukin koira koki saman kohtalon tuulenpuuskan satuttua kohdalle.
Viikonlopun yksi kohokohta oli, kun Roki Vaasasta omistajineen tuli meitä sinne katsomaan. Sabi oli riemuissaan ja
leikki veljen kanssa aivan innoissaan . Oli todella mukava katsella, kuinka sisarukset nauttivat toistensa seurasta.
Rokista oli kasvanut todella komea nuorukainen :) Ensi vuonna taas Klagiin !!!
18.-19.6. Agilityn SM-kisat nastolassa, jonne matkasin Windyn kanssa. Lauantaina osallistuimme joukkuekisaan. Windyn kanssa
juoksimme 3-osuuden seuramme KKS:n edustusjoukkueessa. Teimme 0-radan ja koko joukkueen yhteistulos oli 5,
jolla sijoutuimme hienosti 13.
Sunnuntaina olikin sitten yksilökisan vuoro. Siinä karsintaradalla meille tuli harmittava 5 hypyn kiellosta, joten
finaaliradalle ei sitten ollu mitään asiaa.
Ensi vuonna toivottavasti paremmalla menestyksellä :)

22.5. Roki oli ensimmäisessä mätsärissä saaden punaisen nauhan ja sijoittuen 2. Onnittelut hienosta menestyksestä !!!

12.5. Oltiin Sabin kanssa ensimmäisissä epävirallisissa "kauneuskilpailuissa". Sabi oli sinisten pentujen voittaja ja BIS 6.
Sabi esiintyi yllättävän reippaasti, vaikka loppua kohden kärsivällisyys olikin vähän koetuksella .
7.5. Järvenpäässä Kati Walan tiukoilla ihanneajoilla saimme yhdeltä agiradalta tulokseksi 0,48 sijoittuen 5. Toiselta radalta tuli sitten 10 ja hyppyradalta hylky, kun Windy halusi hypätä yhden ylimääräisenkin hypyn. :)
5.5. Orimattilassa iltakisassa juostiin taasen yhdeltä radalta 0-tulos sijoittuen 7.
17.4. Mikkelissä saatiin 0 agiradalta, sijoitus 5.
10.4. Kouvolassa Windylle agiradalta 0 ja sijoitus 3. Nyt SM-nollat kasassa, joten ei muuta kuin SM-kisoja odottelemaan! :))))))
27.3. Imatralla Windylle hyppyradalta 0 ja sijoitus 3.
6.3. Lappeenrannassa Windyn ensimmäinen startti pentutauon jälkeen. Tuloksena yhdeltä radalta 0 ja 3. sija. :)
|